duminică, 30 august 2020

Romanul "Să nu mă lași" inclus într-o Campanie de Lectură

Începând cu 1 iulie s-a desfășurat o Campanie de Lectură în care a fost inclus romanul "Să nu mă lași". Astăzi se încheie. Pe toată durata campaniei am avut bucuria să cunosc cititori, să primesc poze, postere, dialoguri din roman interpretate de către cititori. Am asistat în mediul online la desfășurarea activităților pe baza romanului meu și fiecare dintre ele mi-a adus împlinire. Cea mai mare comoară a unui autor sunt cititorii săi, iar cea mai mare bucurie - certitudinea că este citit. 




Aduc mulțumire bibliotecarilor care s-au ocupat de promovarea cărții și monitorizarea activităților! Mulțumesc cititorilor care au găsit în cartea mea un prieten de nădejde și mi-au transmis gânduri frumoase însoțite de poze sugestive! 

Mulțumesc tuturor celor care mi-au adus zilnic câte o bucurie! Vă asigur toată recunoștința și prețuirea mea! Mă bucur că romanul meu a ajuns într-o Campanie de Lectură, iar astfel a ajuns și la mai mulți cititori dornici de lectură! 

Atașez mai jos doar o parte din pozele primite. Am cei mai bravi și creativi cititori!

Piesa de pe fundal: Cezara - Să nu mă laşi












Marinela Lungu
30.08.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu