miercuri, 17 aprilie 2019

A dat în floare literatura

Săptămâna trecută am avut parte de o adevărată primăvară a literaturii datorită desfășurării ediției a XXIII-a a Salonului Internațional de Carte. Este o perioadă pe care o aștept întotdeauna cu nerăbdare, întrucât vine cu o avalanșă de evenimente literare: lansări de carte, întâlniri cu autorii, dar și o gamă bogată de cărți pentru toate vârstele. Perioada de desfășurare (4 zile) este o adevărată desfătare pentru iubitorii de lectură, dar și pentru scriitori, care se bucură de un program plin și bogat prin care își întâlnesc cititorii și le vorbesc despre cele mai noi creații. 
Anul acesta, Editura "Prut Internațional" m-a inclus și pe mine în program cu al doilea roman, apărut recent - Să nu mă lași. După prima lansare, a venit și cea de-a doua, care a avut loc sâmbătă, 13 aprilie, în incinta librăriei BookStore



Mulțumiri colosale scriitorului Leo Bordeianu pentru prezența și susținerea
pe care mi-a oferit-o încă de la început.
Mă bucur să am alături oameni de la care pot și am ce învăța!



Mulțumiri și autorului Dumitru Rău pentru prezență și vorbe calde.
Vă recomand cu drag noul său roman Umbre de Trandafir






E frumos să ai alături oameni de la care să poți învăța, care să te
sprijine, să te îndrume, să te ajute să progresezi.
E frumos să cunoști astfel de oameni prin intermediul cărții,
căci nu în zadar cartea e prietenul omului.
Mulțumiri din suflet scriitorului Leo Bordeianu pentru TOT!



Mulțumiri și doamnei Aliona Grati pentru moderarea lansării din
cadrul Salonului Internațional de Carte.



Duminică, în ultima zi a Salonului, la festivitatea de închidere și decernare a premiilor, romanul "Să nu mă lași" a fost distins cu premiul "Bibliotecii Naționale pentru Copii "Ion Creangă"". Acest premiu nu-mi aparține mie, ci lucrării mele, căci acolo am despus lacrimi și zâmbete deopotrivă. Acolo am dat tot ce am avut mai bun din mine, în speranța că ceea ce voi scrie nu va fi în zadar. Iar acum mă conving că, într-adevăr, nu a fost zadarnică munca mea. Nu premiul în sine îmi confirmă acest lucru, ci faptul că voi, cititorii, mă citiți și veniți către mine cu frumoasele voastre impresii. Mulțumesc pentru că ați găsit timp să-mi deschideți cartea. Și totodată, mulțumesc că n-ați închis-o fără a o citi. 

Mulțumesc membrilor juriului care mi-au oferit șansa să mă întorc acasă cu acest premiu care mă responsabilizează nespus de mult și îmi sporește dorința de a veni către voi cu lucrări din ce în ce mai bune. Acum întrebările despre ce urmează nu contenesc... Nu știu nici eu să spun exact ce urmează. Știu că mai am un roman pus la rece. Când îi va veni timpul, se va îndrepta către voi. Până atunci, vă las cu poze de la evenimente și cu toate gândurile mele pline de recunoștință! 

Totodată, țin să mulțumesc încă o dată tuturor celor datorită cărora romanul meu a văzut lumina tiparului, începând cu scriitorii Aurelian Silvestru, Leo Bordeianu, Vasile Romanciuc, și bineînțeles întregii echipe de la Editura Prut Internațional, precum și Ministerului Educației, Culturii și Cercetării pentru sprijin și șansa de a-mi vedea visul realizat.

Amintesc că romanul "Să nu mă lași" poate fi găsit în toate rețelele de librării ProNoi și Librarius, dar poate fi comandat online și aici.

Marinela Lungu
17.04.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu