vineri, 25 ianuarie 2019

Să nu mă lași - noul meu roman

Scrisul este sursa mea de bucurie, liniște și putere. Scrisul îmi oferă atât de multe necesare sufletului meu, încât nu mă imaginez sub nicio formă fără el... Scrisul e viață. Așa cum am mai spus odată, scrisul e o boală pentru cel care scrie și un leac pentru cel care citește...

De aproape doi ani, am luptat pentru a-mi vedea materializat cel de-al doilea mare vis: romanul "Să nu mă lași". Nu am spus nimic nimănui despre el (cu excepția celor care au lucrat la el și pentru el), nici măcar titlul nu l-am dezvăluit. A fost un mister până și pentru cei mai apropiați oameni. Nu am făcut-o din egoism, ci din dorința de a păstra totul pentru momentul apariției. Și cred că nu am greșit. 

Nu am publicat nici fragmente, nu am făcut nicio prezentare, nu am povestit despre ce e, nu l-am rezumat. Vreau ca fiecare cititor care va ajunge să-l lectureze, să descopere singur povestea ascunsă între pagini, să simtă fiecare lacrimă, fiecare zâmbet, fiecare rană sângerândă, fiecare dor neîmplinit. Vreau ca fiecare să descopere,  până la urmă, ce reprezintă cu adevărat "Să nu mă lași". E o poveste tulburătoare care trebuie citită cu același patos cu care trăiești, căci totul are legătură directă cu viața...

Romanul a apărut ieri, 24.01.2019, la Editura Prut Internațional, cu sprijinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării, aprobat de Comisia de selecție pentru editarea cărții naționale.

Mulțumiri cordiale întregii echipe și tuturor celor care au făcut posibil realizarea acestui vis măreț!
Aștept cu drag părerea fiecăruia dintre voi și desigur - aștept să ne vedem (curând) la lansare!

Marinela Lungu 
25.01.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu