joi, 31 ianuarie 2019

Romanul "Să nu mă lași" a ajuns la TV

Astăzi se împlinește o săptămână de când cel de-al doilea roman al meu, intitulat "Să nu mă lași" a ieșit de sub tipar. 

A fost o săptămână plină de emoții, gânduri frumoase și urări de bine. Vă mulțumesc tuturor pentru că v-ați făcut timp să-mi scrieți câte ceva, pentru că ați trăit alături de mine bucuria pe care o așteptam de mai bine de doi ani. 

Marți seara am ajuns la Televiziunea Națională a Republicii Moldova - Moldova 1, emisiunea "Cine vine la noi?", unde am vorbit și am povestit despre roman, despre drumul pe care l-a parcurs, despre cei care au contribuit la apariția acestuia și nu în ultimul rând, despre primul meu roman (an. 2016) - Singură cu mine

Acum, trei ani mai târziu, mă bucur de al doilea roman cu aceeași intensitate, poate chiar și mai mult, pentru că deși nu e prima apariție, bucuria se multiplică, pentru că am scris cu suflet, cu emoție, cu dăruire de sine, cu zâmbet și lacrimi, am rupt din mine pentru a așterne pe hârtie... Și cred că mi-a reușit. 


Sunt recunoscătoare pentru privilegiul de a putea trăi scriind și de a scrie trăind, pentru că astfel, fiecare bucurie o pot împărtăși, iar fiecare tristețe o pot mărturisi... Scrisul e boala și vindecarea mea. Sper să citiți cu plăcere ceea ce am scris, să citiți în așa mod, încât să simțiți viață în fiecare rând, pentru că eu am avut grijă să însuflețesc fiecare cuvânt.


Ne vedem curând la lansare. Aștept cu nerăbdare să vă invit pe fiecare dintre voi. Revin cu detalii imediat ce romanul ajunge și în librării.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu