sâmbătă, 23 noiembrie 2019

De-ar fi să ningă


De-ar fi să ningă azi cu fluturi de speranțe,
Și s-ar deschide drumurile-nchise cu lăcate,
Aș alerga spre grădina din care tu
Îmi culegeai cândva trandafiri.

De-ar fi să ningă azi cu petale,
Mi-aș face cărare printre troiene
Și-aș înota prin valuri de vreme,
Ca să ajung la poarta ta.

De-ar fi să ningă azi cu lumină,
Ai prinde-o în palmele-ți firave
Și-ai alerga nerăbdător, voios –
Spre mine, să mi-o dăruiești.

De-ar fi să ningă azi cu fulgi mășcați de rouă,
Aș alerga spre tine, ai alerga spre mine,
I-am prinde-n palme cu ardoare,
Și palmele ni s-ar întâlni, ca o minune!

De-ar fi să ningă azi ca-ntr-o poveste,
Ar fi povestea mea și-a ta. Ți-aș da speranță,
Tu – petale. Noi doi lumină. Noi doi –
Ninsoare.

Marinela Lungu
23.11.2019

Un comentariu: