sâmbătă, 30 decembrie 2017

Retrospectiva anului 2017


De câțiva ani obișnuiesc să fac o retrospectivă în prag de Revelion. Anul acesta mi-a fost greu să îmi adun gândurile, să pun totul cap la cap și să scriu despre 2017. Cred că a fost un an în care am învățat foarte mult, am căpătat un alt fel de experiență, am văzut lumea cu alți ochi, mi s-au schimbat anumite perspective.

Am învățat despre oameni. Sau mai bine spus – despre relațiile interumane. Am învățat despre mine: despre mine în mijlocul mulțimii și despre mine în singurătate. Am învățat despre lume: lumea care se prezintă într-un fel, dar se dovedește a fi cu totul altfel. Am învățat despre vise: vise care acum se nasc, te înalță și vise care imediat se sting și te prăbușesc. Am învățat despre dragoste, despre miile moduri în care se poate manifesta sau ascunde... 

Totodată, nu pot uita că în 2017 am avut un eveniment marcant: romanul meu de debut s-a clasat în „Topul celor mai citite cărți”. Nu pot uita Conferința de la care am ieșit învăluită într-o fericire euforică. Nu pot uita de faptul că m-am aflat printre maeștrii literaturii – lumea în care mă simt la mine acasă. Acum, scriind și amintindu-mi, zâmbesc și mi se face dor de o astfel de bucurie.

Rămâi cu bine, 2017. Cu bune și cu rele, ai fost anul care m-a învățat multe. Ai fost încă un an prețios! Ai fost încă un an în care ființa mea a respirat viață cu tot ce cuprinde ea, iar pentru asta – sunt recunoscătoare!

2018, te aștept cu inima deschisă și sper să zâmbim, să iubim și să ne fericești!
  

Marinela Lungu
30.12.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu