sâmbătă, 31 decembrie 2016

Retrospectiva anului 2016

A mai trecut un an. Cât de repede trece timpul! Cât de mult ne dorim să-l grăbim uneori și cât de mult ne-am dori să-l putem opri alteori...
Ce păcat că, până la urmă, nu reușim să înțelegem valoarea unei clipe. Se scurge timpul din clepsidra vieții și cu fieare secundă ce aleargă pe ceas, pierdem o frântură din viață.
Un an nu poate fi constituit numai din bucurii sau nu mai din tristeți. Dar el poate constitui o cotitură marcantă în viața unui om. El poate aduce schimbări considerabile. El poate reprezenta ceva deosebit prin avalanșa de emoții ce o aduce cu sine.
Pentru mine, 2016 a fost extrem de important. Pot spune că m-am regăsit într-un fel în care nu poate fi deocamdată exprimat în câteva rânduri. M-am regăsit acolo, unde într-adevăr există căldură, dragoste, înțelegere, sprijin și respect.
M-am regăsit acolo, unde există frumos și valoros!
M-am regăsit acolo, unde există Oameni!

2016 a însemnat mult pentru mine. A adus primăvara în cel mai frumos sens al cuvântului și aici e ceva ce nu se uită. 2016 m-a învățat arta de a învinge prin muncă, dăruire și talent. 2016 mi-a plantat în suflet speranța! Sunt împăcată, împlinită chiar. Știu că urmează un an cu multe încercări, dar și realizări la care muncesc. Știu că vor fi multe piedici, dar și bucurii care merită efortul.

Închei anul cu deplină recunoștință, fiind sigură că Dumnezeu a pregătit totulastfel încât să fie bine, căci doar El știe cu adevărat ce înseamnă acest BINE pentru noi, oamenii!


An Nou fericit tuturor! 
Iubire, sănătate, încredere, credință, speranță, voință, curaj!
La Mulți Ani!

Marinela Lungu
31.12.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu