joi, 23 aprilie 2015

Strictul necesar

Nu e necesar să fii bun cu mine,e suficient să nu mă chinui…
Nu e necesar să mă iubeşti,e suficient să mă respecţi…
Nu e necesar să mă lauzi,e suficient  să nu mă înjuri…
Nu e necesar să mă răsfeţi,e suficient să nu mă umileşti…
Nu e necesar să-mi aminteşti ce nu pot face,ştiu bine şi nu mă bucur,în schimb ai putea să realizezi că pot face şi alte lucruri…
Nu e necesar să fii de acord cu mine,e suficient să-mi respecţi părerea…
Nu e necesar să mă consideri o prinţesă,nici tu nu esti vreun rege sau regină
Nu e necesar să-mi zîmbeşti mereu,e suficient să nu mă priveşti cu duritate…
Nu e necesar să încerci să mă vezi altfel decît sunt,e suficient să mă vezi aşa cum sunt,cu calităţi şi defecte…

...Dar…

…Dacă mă chinui,nu înseamnă că eşti bun şi nici mai bun decît mine.
….Dacă nu mă iubeşti,nu înseamnă că trebuie să dai cu piciorul în mine! Respectă-mă ca om ce sunt!
…Daca mă înjuri înseamnă că pur şi simplu vorbeşti despre tine,nu despre mine.
…Daca mă umileşti,înseamnă că nu eşti demn/ă de respect…
…Dacă îmi aminteşti mereu despre ceea ce nu pot şi uitţ de ceea ce pot,înseamnă că tu nu poţi nici atît şi te complexezi doar…
…Dacă nu-mi respecţi părerea,nu inseamna că a ta e mai bună,mai corectă,mai frumoasă,ci doar că eşti incapabil să accepţi că alţii gîndesc altfel decît tine…
…Daca tu te consideri rege şi-ncerci să mă supui fără a reuşi,înseamnă că mă bucur,pentru că tu eşti regele slăbiciunii şi laşităţii sufleteşti,iar eu nu mă supun unei asemeni legi!
….Dacă tu mă privesti încruntat,nu înseamnă ca eu nu mai pot să zîmbesc…Privirile tale nu îmi îngheaţă puterea de a zîmbi…

…Dacă tu nu eşti în stare să mă vezi aşa cum sunt,atunci ţine bine minte că eu sunt suficient de capabilă să te văd aşa cum eşti tu...

Cînd vine vorba despre oameni,este suficient să-i respecţi,să le vorbeşti frumos şi să nu-i judeci din pripă,căci nu ai acest drept. A intra în contact cu oamenii presupune responsabilitate...Responsabilitatea de a-i respecta şi de a-i accepta aşa cum sunt,fiind conştient de faptul că nimeni nu e perfect. Ăsta e strictul necesar...RESPECTUL!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu