sâmbătă, 27 mai 2017

Visez să mă duci departe (fragment)

Am scris poezia asta în proză demult, dar nu își găsea locul nicăieri. Mai târziu, și l-a găsit în cel de-al doilea roman. Acolo o veți regăsi și voi, alături de o iubire nemuritoare.

Visez să mă duci departe de toate...
Să se facă noapte, iar tu să mă iei de mănă și pentru prima dată –
Să nu-mi fie teamă de întuneric.
Să nu mă mai sperie obscuritatea ce va cuprinde întregul meleag,
Să nu mai văd totul sumbru,
Să-mi fie zi în plină noapte,
Primăvară în miez de toamnă,
Să-mi fii tu...
Și să nu-mi mai trebuiască nimic.

Să uit de tot ce-am fost,
Tot ce sunt, tot ce voi fi...
Și să mă nasc din nou sub ploaia ta de sărutări.

Spune-mi doar că va fi,
Chiar dacă nici tu nu știi...
Fă-mă să sper.
Și nu mă mai lăsa să disper...
Niciodată!

Marinela Lungu
27.05.2017
(Fragment)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu