miercuri, 17 februarie 2021

A câta Toamnă?

 

A câta Toamnă se-ntâmplă azi în mine?

Cad frunze disperate, nebune după lumină. 

Un soare cenușiu mă arde, mă-nfierbântă

În prag de primăvară, mi-e toamnă!

Și mi-i frică!


A câta Toamnă se-ntâmplă azi în mine?

O ceață densă se-așterne peste visuri,

Speranțele, în carduri, zbor peste a mea lume.

Din depărtare, se-anunță viscol, ger

Pământul greu oftează de dorul unui răsărit.


A câta Toamnă se-ntâmplă azi în mine?

În calendar e vară. Dar toamna nu se duce.

Mă-ngheață gânduri reci, polare, și aud

Tremurul unei speranțe ce s-a stins în vânt

Când noaptea se cuibărea printre albastrele iluzii.


A câta Toamnă se-ntâmplă azi în mine?

Plouă. Întreg pământul geme.

În așteptare plâng visuri - lungi troiene

De dorul unei primăveri ce încă n-a venit...

De dorul unui soare ce încă nu a răsărit...


Marinela Lungu

17.02.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu