duminică, 10 ianuarie 2021

Mi-e dor de tine...

Mi-e dor de tine ca și cum ți-ar fi sete de un pahar cu apă în deșert,

Mi-e dor de tine ca unui orb de lumină,

Mi-e dor de tine ca într-o noapte furtunoasă și tenebroasă în care abia aștepți să răsară soarele,

Mi-e dor de tine ca unei păsări de cuibul pe care îl abandonează când vine iarna,

Mi-e dor de tine ca unui copac rămas gol și pustiu, așteptând să înverzească din nou,

Mi-e dor de tine ca unei singurătăți absolute de o mângâiere, de un gest tandru,

Mi-e dor de tine ca unei flori de mâna care-i turna apă la rădăcină,

Mi-e dor de tine ca unui surd de o șoaptă,

Mi-e dor de tine ca unui apus de un răsărit,

Mi-e dor de tine ca unui călător de căminul care l-a încălzit,

Mi-e dor de tine ca pământului de o ploaie pe vreme toridă,

Mi-e dor de tine ca unui cer de stele atunci când e plin de nori,

Mi-e dor de tine ca de o viață pe care n-am trăit-o, 

Mi-e dor de tine ca de o casă în care visez să mă odihnesc,

Mi-e dor de tine și te caut, te strig, te aștept și mi-e dor…


Marinela Lungu

10.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu