joi, 26 decembrie 2019

Cel mai frumos cadou...

Cel mai frumos cadou sunt cărțile și...dragostea. 
Oferiți-le timp celor pe care îi iubiți. Țineți-i aproape de inimă și dăruiți-le cât mai multă bucurie printr-o vorbă, un mesaj, un gând bun. Nu-i lăsați în singurătate! Petreceți timp împreună și savurați din magia sărbătorilor cu tot sufletul!
Iubirea, pentru suflet, e ca zăpada pentru pământ!


"Iarna a venit cu zăpadă abundentă. Era o frumusețe ca-n povești. Mirosea a dragoste curată, sinceră, neprihănită. Îl așteptam în parc pe Alexandru. Fulgii se jucau cu părul meu lăsat pe spate. L-am recunoscut de departe. Mergea grăbit în palton negru, arăta elegant. Când a ajuns lângă mine, m-a cuprins, mi-a scos mănușile și mi-a sărutat mâinile. Ale lui erau calde. Mă privea duios. Emana lumină și speranță..."
(Fragment din romanul "Să nu mă lași")

Marinela Lungu
26.12.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu